Această politică de confidențialitate descrie modul în care PRO FIDUCIARIA S.R.L., ( „Societatea”, „Pro FIDUCIARIA” sau „noi”) prelucrează datele personale și alte informații prin intermediul aplicației mobile („Serviciile noastre”). Această Politică de confidențialitate explică ce tipuri de informații colectăm, cum le folosim, practicile noastre de partajare și alegerile dumneavoastră.
Cine suntem noi
Pro FIDUCIARIA, persoana juridică română cu sediul în Calea Moșilor, nr. 217A, bloc C1, etaj 4, ap. 34, sector 2, București, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/4272/2011, identificator unic la nivel European ROONRC. J40/4272/2011, având cod unic de identificare RO28311287, este un operator de date în sensul acestei Politici de confidențialitate. Ne puteți contacta utilizând mecanismele identificate în secțiunea „Contactați-ne” de la sfârșitul acestei Politici de confidențialitate.
Ce informații colectăm
În general, colectăm datele cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Când vă înregistrați contul, vă solicităm să ne furnizați numele și prenumele, adresa de e-mail și numărul de telefon. În plus, atunci când achiziționați Serviciile noastre, colectăm detaliile de plată și facturare și înregistrăm informațiile necesare cu privire la comanda/contractul dumneavoastră în conformitate cu Termenii și condițiile de utilizare a aplicației. După caz, puteți alege să ne furnizați detalii suplimentare în profilul dumneavoastră personal odată ce vă creați un cont la noi.
În ce scopuri utilizăm datele dumneavoastră
Vom utiliza datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele scopuri:
Prelucrarea datelor dumneavoastră pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru derularea relației cu dumneavoastră.
Acest scop general poate include, după caz, următoarele:
În funcție de context, putem comunica și interacționa cu dumneavoastră pentru:
Conform preferințelor dumneavoastră vă vom putea transmite mesaje de marketing conținând informații generale și tematice, informații cu privire la servicii similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau campanii, informații referitoare la servicii față de care ați arătat interes să le achiziționați, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi sondaje de opinie/oferire de feedback, și putem afișa recomandări personalizate în aplicație.
După cum va fi aplicabil, pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:
Care este baza prelucrării
Procesăm datele cu caracter personal pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din lege și/sau pentru realizarea intereselor noastre legitime. Astfel, scopurile generale de prelucrare a datelor se circumscriu activităților de prestare a Serviciilor noastre, furnizarea sau accesul la teste, după caz, completarea formularelor specifice și a raportărilor aferente activității derulate, satisfacția clientului, efectuarea de statistici sau în legătură cu o obligație legală sau contractuala a Societății rezultată din lege sau din alt temei.
Prelucrarea datelor pentru scopurile indicate mai sus rămâne în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între Societate și dumneavoastră. De asemenea, anumite prelucrări relaționate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă și pentru gestiunea contabilă, administrativă și economico-financiară, în vederea organizării și conducerii contabilității financiare și gestionarii clienților și a serviciilor contractate, precum și pentru îndeplinirea obligațiilor legale ale Societății privind arhivarea documentelor.
Cât timp stocăm datele dumneavoastră
Ca regulă generală, vom stoca datele dumneavoastră cu caracter personal cât timp dețineți un cont în aplicație. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului, și vom putea da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.
Stocăm informații doar atât timp cât este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale sau legale sau orice alt scop permis pentru care le-am colectat, inclusiv pentru a detecta și preveni frauda sau incidentele de securitate. Când perioada de păstrare aplicabilă a expirat, luăm măsuri pentru a șterge definitiv informațiile, a le agrega sau a le anonimiza. De principiu, vă salvăm informațiile de facturare și alte informații colectate despre dumneavoastră atât timp cât este necesar în scopuri contabile sau alte obligații care decurg din lege, dar nu mai mult de zece ani.
Cu cine partajăm datele dumneavoastră
Pentru a îndeplini scopurile indicate în această Politică de Confidențialitate, este necesar să acordăm acces la datele dumneavoastră terților furnizori care ne oferă sprijin în serviciile pe care vi le oferim, și anume: furnizori de servicii (de ex. furnizorii de servicii IT, marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare și facturare, Netopia Payments, Smartbill), altor societăți cu care putem derula programe comune de dezvoltare pe piață a serviciilor noastre. Depunem eforturile necesare pentru a ne asigura că accesul terților la datele dumneavoastră se realizează în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor și confidențialitatea informațiilor.
În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
Ca regulă generală, datele dumneavoastră cu caracter personal sunt stocate și prelucrate pe teritoriul Uniunii Europene și a Spațiului Economic European (SEE).
Drepturile de care beneficiați
În mod special, independent de scopul sau baza legală în temeiul căreia vă prelucrăm datele, aveți dreptul:
În cele din urmă, vă informăm despre dreptul dumneavoastră de a depune o plângere la autoritatea competentă de control al protecției datelor, în special către: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Adresă: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România, tel. +40.318.059.211; +40.318.059.212, Fax: +40.318.059.220, e-mail: anspdcp@dataprotection.ro, web-site-ul: www.dataprotection.ro.
De asemenea, în cazul operațiunilor de prelucrare întemeiate pe consimțământul dumneavoastră, în calitate de persoană vizată aveți dreptul de a vă retrage consimțământul, în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe bază consimțământului înainte de retragerea acestuia.
Contactați-ne
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la această Politică de confidențialitate, practicile noastre de confidențialitate sau dacă doriți să vă exercitați drepturile individuale, vă rugăm să ne contactați folosind una dintre următoarele metode: prin email la adresa office@profiduciaria.ro sau la numărul de telefon 031 437 8315.
Modificări ale Politicii de Confidențialitate
În anumite circumstanțe, putem modifica această Politică de Confidențialitate pentru a reflecta modificările în legislație, în practicile noastre de preluare și utilizare a datelor personale, în caracteristicile aplicației sau în progresele tehnologice. În cazul în care aducem modificări ce afectează modul nostru de preluare sau utilizare a datelor personale, acele modificări esențiale vor fi publicate cât mai vizibil înainte de implementarea acestora.
Fii parte din comunitatea noastră!
Îți oferim programe variate de formare profesională pentru domeniul financiar.
suportclienti@profiduciaria.ro
TELEFON: (031) 437 8315
Vrei să fii la curent cu noutățile noastre? Abonează-te acum!
2022 © Pro Fiduciaria - Toate drepturile rezervate