Întrebări frecvente

+   Cum se înregistreză timpul aferent cursului urmat pe platforma Pro Fiduciaria?

Platforma de e-learning înregistrează doar timpul petrecut de utilizator în activitățile din cadrul cursului. Când este accesată o activitate, sistemul începe contorizarea timpului iar la închiderea acesteia (închiderea ferestrei în care este încărcat conținutul activiții) adaugă timpul petrecut în ea la timpul anterior.

+   Unde pot să văd timpul necesar pe care trebuie să-l parcurg?

În contul dumneavoastră, de pe platforma e-learning, în partea dreaptă aveți un buton verde cu o săgeată (semnul > sau < ) , dacă apăsați pe acel buton veți vedea timpul efectuat de dumneavoastra.

+   Nu reușesc să trec mai departe în curs, deși am apasat pe fiecare variantă în parte:

Unele întrebări au două sau trei variante de răspuns corecte, vă rugăm să alegeți combinația corectă, astfel veți reusi să mergeți mai departe.

+   Am terminat cursul, însă nu pot să-mi descarc adeverința deoarece îmi arată că am doar 90 %, de ce?

Cursul se considera parcurs integral la cumularea următoarelor cerințe:

    ֍ parcurgerea integrală a tuturor activităților din curs
    ֍ îndeplinirea unui numar predefinit de ore de teorie Și practică, diferite pentru fiecare curs conform cerințtlor ISF

+   Am finalizat cursul pe platforma e-learning, cum procedez să înscriu creditele obtinute la ISF ?

Va rugam sa consultati sectiunea Validare credite ISF

+   Folosirea cursurilor pe telefon și tabletă

Cursurile e-learning se pot accesa de pe tableta sau telefon. Trebuie să vă asigurați că navigați prin curs cu ajutorul săgeților din laterale închise la culoare, nu prin slide.

+   Nu reușesc să mă loghez pe platforma ISF, nu mai știu parola, ce trebuie să fac?

Trebuie să intrați pe platforma ISF și să selectați opțiunea resetează parola.

+   Când am cerut să mi se facă cont pe platforma ISF, am trecut o adresă greșită de mail din această cauza nu am primit informările din partea lor, ce pot să fac ?

Dacă este o adresă greșită de mail, este normal să nu primiți acele informări, pentru a reuși să întrați în contul dumneavoastră, trebuie să vă recuperați contul.

Atenție! Mail-ul de recuperare cont, nu se trimite automat din platforma ISF, dupa primirea solicitarii dumneavoastră, în 24 sau 48 de h, veți primi un mail din partea ISF cu noul cont pe adresa corectă.

© 2021 ProFiduciaria. Toate drepturile rezervate

Termeni și condiții | Politica cookies | Prelucrarea datelor personale