Examinare ISF​

Trebuie să accesezi platforma ISF și să selectezi opțiunea resetează parola.

Dacă este o adresă de mail greșită sau expirată, este normal să nu primești acele informări. Pentru a reuși să întrii în contul tău, trebuie să îți recuperezi contul. Urmărește pașii din imaginea de mai jos și completează câmpurile pentru recuperarea contului.

Atenție! E-mail-ul de recuperare cont, nu se trimite automat din platforma ISF. După primirea solicitării, în 24h sau 48h, vei primi un e-mail din partea ISF cu noul cont pe adresa corectă.

 

Crearea contului pentru utilizatorul candidat se realizează în baza CNP-ului și a adresei sale de e-mail. Se recomandă ca la crearea contului să se utilizeze adresa de e-mail personală a candidatului în locul celei profesionale.Toate informațiile de privind creearea contului se regăsesc aici în Ghidul Candidatului

Ca să ne bifezi la rubrica furnizori, intră în contul tău de pe platforma ISF, la secțiunea Contul meu, selectează opțiunea Candidat, iar din câmpul Furnizor, selectează Pro Fiduciaria și salvează.

 

Dacă ai achiziționat serviciul de Suport Platformă ISF, echipa Pro Fiduciaria se ocupă de programarea ta la examinare.

Dacă NU beneficiezi de acest serviciu din partea noastră, te rugăm să verifici AICI documentele puse la dispoziție de ISF.

Pentru examinarea online nu îți trebuie programare. După ce înscrierea este efectuată și plata achitată, vei primi o notificare din platforma ISF cu statusul aprobat al dosarului.

După ce dosarul este aprobat, poți da examinarea oricând, în programul stabilit de ISF(vezi program aici).

Platformă Pro Fiduciaria

Platforma de e-learning înregistrează doar timpul petrecut de utilizator în activitățile din cadrul programului. Când este accesată o activitate, sistemul începe contorizarea timpului iar la închiderea acesteia (închiderea ferestrei în care este încărcat conținutul activității) adaugă timpul petrecut aici la timpul anterior.

În contul tău de pe platforma e-learning, în partea dreaptă ai un buton verde cu o săgeată (semnul  <) , dacă apeși pe acel buton vei vedea timpul efectuat de tine.

 

Unele întrebări au două sau trei variante de răspuns corecte. Te rugăm să alegi combinația corectă pentru a merge mai departe.

Programul se consideră parcurs integral la cumularea următoarelor cerințe:

  • parcurgerea integrală a tuturor activităților din program
  • îndeplinirea unui număr de 15 ore

 

Programele e-learning se pot accesa de pe telefon sau tabletă, trebuie să te asiguri că navighezi prin curs cu ajutorul săgeților laterale închise la culoare, nu prin slide.

 

 

Toți distribuitorii în asigurări și/sau reasigurări trebuie să efectueze 15 ore de pregătire profesională continuă, echivalentul a 15 credite de pregătire profesională continuă, până cel târziu la data de 31 decembrie a fiecărui an calendaristic. Excepție fac distribuitorii în asigurări și/sau reasigurări care au obținut certificatul de absolvire pentru pregătirea profesională inițială în anul calendaristic respectiv.

 

 

Pentru validarea creditelor, te rugăm să verifici AICI documentele puse la dispoziție de ISF.

Dacă ai achiziționat serviciul de Suport Platformă ISF, găsești toate informațiile în Ghidul Cursantului pe care l-ai primit pe email sau contactează AICI echipa noastră pentru mai multe detalii.

 

Pentru a afla răspunsul, te rugăm sa verifici documentele puse la dispoziție de ISF AICI.

Dacă ai achiziționat serviciul de Suport Platformă ISF găsești toate informațiile în Ghidul Cursantului pe care l-ai primit pe email sau contactează AICI echipa noastră pentru mai multe detalii.

 

 

Pentru a afla răspunsul, te rugăm sa verifici documentele puse la dispoziție de ISF aici.

Dacă ai achiziționat serviciul de Suport Platformă ISF găsești toate informațiile în Ghidul Cursantului pe care l-ai primit pe email sau contactează AICI echipa noastră pentru mai multe detalii.

 

 

Pentru a afla răspunsul, te rugăm sa verifici documentele puse la dispoziție de ISF AICI.

Dacă ai achiziționat serviciul de Suport Platformă ISF găsești toate informațiile în Ghidul Cursantului pe care l-ai primit pe email sau contactează AICI echipa noastră pentru mai multe detalii.

 

 

Pentru a afla răspunsul, te rugăm sa verifici documentele puse la dispoziție de ISF AICI.

Dacă ai achiziționat serviciul de Suport Platformă  ISF găsești toate informațiile în Ghidul Cursantului pe care l-ai primit pe email sau contactează AICI echipa noastră pentru mai multe detalii.

Pentru a afla răspunsul, te rugăm să verifici AICI documentele puse la dispoziție de ISF.

Dacă ai achiziționat serviciul de Suport Platformă ISF, găsești toate informațiile în Ghidul Cursantului pe care l-ai primit pe email sau contactează AICI echipa noastră pentru mai multe detalii.

Module de pregătire profesională pot fi urmate la furnizori de programe diferiți, dar nu se pot repeta mai devreme de 2 ani de data finalizării.

Nerespectarea acestei cerințe conduce la pierderea dreptului de a profesa, iar societățile și intermediarii principali procedează la radierea acestora din registre în termenele și condițiile prevăzute de legislația aplicabilă în vigoare, iar angajații societăților nu mai pot desfășura activitatea de distribuție.

Valabilitatea certificatului de absolvire pentru pregătirea profesională continuă este de 3 ani de la data promovării examenului și este indicată pe certificatul de absolvire.

Nerespectarea de către distribuitorii în asigurări și/sau reasigurări a obligaţiei de menținere a valabilității certificatului de absolvire în termenele prevăzute de normă conduce la pierderea dreptului de a profesa în domeniul distribuției de asigurări și presupune înscrierea la Programul de redobândirea dreptului de a profesa, în termen de 6 luni de la expirarea certificării.

Dacă au trecut mai mult de 6 luni, trebuie să te reînscrii în Programul de Pregătire Inițială.

Profiduciaria.ro se află la dispoziția ta 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an (ba chiar 366, în anii bisecți). De pe site-ul nostru poți să cumperi în siguranță și fară griji, având orice card bancar.

Pentru a comanda un produs trebuie să respecți etapele de mai jos:

Selectare produse

Când ai găsit produsul dorit, apeși pe butonul “Adaugă în coș”. Se vă deschide o nouă pagină, cu confirmarea succesului operațiunii. Din această pagină ai opțiunea să finalizezi comanda.

Plasare comandă

 În momentul în care ești pregătit să plasezi comanda, ai de urmat câțiva pasi simpli.

Autentificare/ Creare cont

Dacă ești deja client, te autentifici în cont cu adresa de e-mail și parola cu care te-ai înregistrat. Datele tale de facturare vor fi în acest caz deja completate.

Dacă ești client nou și nu ai încă un cont pe profiduciaria.ro:

  • introduci o adresa de e-mail și alegi o parola (acestea vor fi datele tale pentru autentificare)
  • introduci datele necesare pentru crearea (nume, prenume, CNP, Compania).

Pentru a ne asigura că adresa de email introdusă de tine este cea pe care dorești să te contactăm, vei primi un mesaj de confirmare a adresei de email pe care vă trebui să o validezi, accesând link-ul primit în email. După validarea adresei de email vei fi redirecționat către pagina de facturare.

Datele de facturare

În acest pas, te rugăm să selectezi dacă dorești ca factura să fie emisă pentru persoanele fizice sau juridice.

În funcție de opțiunea selectată, trebuie să completezi cu date reale și corecte, câmpurile din formularul de facturare, apoi să selectezi opțiunea Trimite comanda.

Plată

Plata produsului/produselor se realizează cu cardul bancar. La selectarea acestei opțiuni te vom redirecționa către Netopia Payments, partenerul nostru de procesare a plăților cu cardul.

Termeni și condiții

Ultimul pas este esențial și privește acceptarea Termenilor și condițiilor Profiduciaria. Fară citirea și confirmarea, prin bifare, a acceptării acestora, nu vom putea să-ți onorăm comanda. Tot acum ai posibilitatea să te abonezi la Newsletter, dacă dorești să te ținem la curent cu cele mai noi oferte.

După parcurgerea acestor pasi, apeși butonul “Trimite comanda”. Vei primi în cel mai scurt timp un prim mesaj e-mail de la noi, care confirmă că am înregistrat comanda primită de la tine.

Plata oricărui produs se face exclusiv online, cu cardul bancar și este procesată prin operatorul de plăți NETOPIA Payments, dezvoltată și administrată de către societatea NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L., înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/12763/2020, cod unic de înregistrare RO43131360, cu sediul în Bd. Dimitrie Pompeiu 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Clădirea 24, etaj 4, Sector 2, București, 020335.

În cazul în care te-ai înscris la un curs greșit și l-ai și achiziționat, te rugăm să faci o solicitare la adresa de email [email protected] Un reprezentant te va contacta în cel mai scurt timp pentru a soluționa cererea ta.

Respectăm legislația și îți oferim dreptul de a te retrage din Contractul la Distanţă și de a  renunța la Produse până la data accesării Produselor, dar nu mai târziu de 14 zile de la data încheierii Contractului la Distanță.  În acest caz Pro Fiduciaria îți va rambursa în cont suma produsului achiziționat. În cazul în care ai accesat deja produsul și vrei să-l returnezi, Profiduciaria nu îți va rambursa niciuna dintre sumele plătite pentru Produsul/Produsele la care ai renunțat sau intenționează să renunți.

Crearea contului de Client este posibilă după ce finalizezi următorii pași:

  1.Intră în secțiunea Contul tău

 

2.Apasă butonul de Creaază-ți un cont

 

3.În acest pas trebuie:

  • să introduci o adresa de e-mail și alegi o parola (acestea vor fi datele tale pentru autentificare)
  • să introduci datele necesare pentru crearea (nume, prenume, CNP, Compania).
  • să accepți prevederile din Termenii și Condițiile inserate în site
  • să apeși butonul „Mă înregistrez”

4.Pentru crearea contului mai este nevoie de un singur pas. Verifică email-ul și accesează link-ul primit pentru a valida adresa de email pe care ne-ai oferit-o pentru corespondență.

Nu. Crearea Contului de Client este necesară pentru a plasa o Comandă în cadrul profiduciaria.ro și pentru accesarea pe Platformei e-learning Profiduciaria a Produselor reprezentate de cursurile achiziționate.

1.Intră în secțiunea Contul meu.

2. După accesarea butonului de autentificare se va deschide o nouă pagină. De aici poți selecta butonul ți-ai uitat parola din partea de jos a ferestrei.

3. Introdu adresa de email pe care ai folosit-o la crearea contului de utilizator si acceseaza butonul Resetare Parolă.

4.Verifică mesajul primit și accesează link-ul pentru resetarea parolei.

 

5.Introdu nou parola de acces și salvează. Mai ai doar un pas.Vei fi redirecționat in fereastra de autentificare unde te vei putea conecta la contul tău cu adresa de email și noua parolă.

 

Intră în contul tău introducând userul și parola pe care le-ai ales la configurarea contului.

După ce te-ai autentificat, din secțiunea Contul tău, selectează Cursurile mele. Aici se vor afișa toate cursurile la care ești înscris și ai acces

1.În cazul în care ți-ai schimbat adresa de email pe care ai folosit-o la crearea contului contactează-ne la [email protected] și noi vom face această modificare.