Satisfacția și fidelizarea clienților. Asigurarea de tip unit-linked. Metode de rezolvare a conflictelor.

Obiective: Dezvoltarea și actualizarea cunoștințelor și abilităților distribuitorilor în asigurări și/sau reasigurări în acord cu cerințele privind cunoștințele și competențele profesionale prevăzute în anexa la Legea nr. 236/ 2018, cu completările ulterioare, și în profilul ocupațional specific, precum și alte aspecte care conduc la asigurarea nivelului adecvat de performanță, corespunzător atât rolului pe care îl […]

Asigurări de viață.

Obiective: Dezvoltarea și actualizarea cunoștințelor și abilităților distribuitorilor în asigurări și/sau reasigurări în acord cu cerințele privind cunoștințele și competențele profesionale prevăzute în anexa la Legea nr. 236/ 2018, cu completările ulterioare, și în profilul ocupațional specific, precum și alte aspecte care conduc la asigurarea nivelului adecvat de performanță, corespunzător atât rolului pe care îl […]

Principii ale activității de asigurare și/sau reasigurare. Produse de asigurări generale. Metode de comunicare.

Obiective: Dezvoltarea și actualizarea cunoștințelor și abilităților distribuitorilor în asigurări și/sau reasigurări în acord cu cerințele privind cunoștințele și competențele profesionale prevăzute în anexa la Legea nr. 236/ 2018, cu completările ulterioare, și în profilul ocupațional specific, precum și alte aspecte care conduc la asigurarea nivelului adecvat de performanță, corespunzător atât rolului pe care îl […]

Asigurări de viață

Scopul programului este de a-ți dezvolta competențe și abilități specifice asigurării de viață. Astfel, îți vei putea însuși mai bine elementele definitorii ale acesteia pentru a vinde mai mult și a păstra clienții fericiți.