FORMULAR DE ÎNSCRIERE

Acorduri

Dezvoltarea protofoliului de clienți

“Dezvoltă un mindset care pune întotdeauna clientul pe primul loc, un set de abilități care te fac mai bun decât cel mai bun, și o unealtă care te face mai rapid decât ceilalți.”
Gerhard Gschwandtner

+   Cui se adresează
Cursul se adresează consultanților de vânzări care doresc să își dezvolte abilitațile necesare unui management eficient al portofoliului existent de clienți.

+   Beneficii
La finalul programului vei:

  • Cunoaște modalitățile de analiză a portfoliului de clienți persoane fizice și persoane juridice în vederea identificării oportunitaților de vânzare;
  • Ști cum să abordezi telefonic și față-în-față clienții din portofoliu în vederea efectuării de cross-selling și up-selling;
  • putea să și construiești un plan de dezvoltare a portfoliului de clienți în următoarea perioadă în corelație cu obiectivele de vânzare proprii și ale companiei.

+   Conținut

  • Cross-selling (exemple, indicatori de măsurare, metode și instrumente de lucru)
  • Up-selling (metode și instrumente de lucru, ghid de abordare telefonică a clienților existenți, ghid discuție after-sale)
  • Studiu de caz – Portofoliul meu
  • Plan de dezvoltare portofoliu

+   Mențiuni speciale

  • Work-shop-ul se desfașoară în două etape:
  • Prima zi: work-shop dedicat managementului portofoliului persoanelor fizice
  • Ziua a doua: work-shop dedicate managementului portofoliului persoanelor juridice
  • Participanții pot participa la programul complet sau doar la una din cele două sesiuni.
  • Programul se poate personaliza și în funcție de caracteristicile organizațiilor și pozițiile participanților în cadrul acestora.

+   Perioada: 2 zile

+   Durată:

  • 2:30 ore / workshop
  • 5 ore / program complet

© 2020 ProFiduciaria. Toate drepturile rezervate

Termeni și condiții | Politica cookies | Prelucrarea datelor personale