Portfolio Category: Dezvoltare personala

Dezvoltarea portofoliului de clienti

"Dezvolta un mindset care pune intotdeauna clientul pe primul loc, un set de abilitati care te fac mai bun decat cel mai bun, si o unealta care te face mai rapid decat ceilalti." Gerhard Gschwandtner Cui se adreseaza Cursul se adreseaza consultantilor de vanzari care doresc sa isi dezvolte abilitatile necesare unui management eficient al…
Read more

Managementul schimbarii

"Nu rezista speciile cele mai puternice, nici cele mai inteligente, ci acelea care se adapteaza cel mai bine la schimbari." Charles Darwin Cui se adreseaza Cursul se adreseaza managerilor de top si middle-managerilor companiilor din industria asigurarilor si pensiilor private care doresc sa gestioneze cu succes schimbarile viitoare din zona personala si sa dezvolte strategii…
Read more

Managementul timpului

Un manager ar trebui sa fie extrem de ingrijorat in momentul in care oamenii sai stau in mod constant peste program. Este un semn al ineficientei, al unei comunicari deficitare si al unei slabe gestionari a timpului. Ar trebui sa fie un mare semn de intrebare si de neliniste, nu unul de satisfactie, asa cum…
Read more

Tehnici de coaching managerial

Cui se adreseaza Cursul se adreseaza managerilor care doresc sa-si dezvolte competentele de diagnosticare a problemelor de performanta si a cauzelor acestora si vor sa invete tehnici de coaching aplicabile in planificare, evaluare, motivare, delegare, rezolvarea problemelor in asa fel incat sa-si poata atinge obiectivele in perioada urmatoare. Beneficii La finalul programului vei: [arrow_list] intelege…
Read more

Finante pentru non-finantisti

Ca sa ai succes in asigurari trebuie sa te pricepi la cifre. Nu toti managerii din asigurari au avut ocazia sa studieze finantele sau sa urmeze cursuri de contabilitate. Pentru acestia, cat si pentru cei interesati sa inteleaga mecanismele financiare care stau la baza oricarui business, inclusiv cel de asigurari, am construit acest curs. Cui…
Read more

Eficienta personala la locul de munca

Formula de succes a eficientei personale are trei componente: [arrow_list] constientizarea ca iti poti depasi limitele; o mai buna autocunoastere; trecerea de la scopurile personale la dezvoltarea capabilitatilor. [/arrow_list] Acest curs va ofera posibilitatea sa invatati cum sa integrati aceasta formula de succes in vietile voastre oferindu-va sansa sa incepeti practicarea acestui lucru in cadrul…
Read more

Tehnici de comunicare in public

Cui se adreseaza Cursul se adreseaza managerilor care sustin prezentari in public si doresc sa aiba impact puternic asupra audientei. Beneficii Principalul obiectiv al programului de training este oferirea unui suport consistent, specific si eficient, vizand dezvoltarea unor competente de baza necesare sustinerii prezentarilor in public in asa fel incat participantii la program sa-si poata…
Read more

Tehnici de vanzare in asigurari

Cui se adreseaza Cursul se adreseaza vanzatorilor de asigurari din cadrul companiilor de asigurari si brokeraj care doresc sa-si insuseasca si sa exerseze cele mai eficiente tehnici si instrumente de vanzare a asigurarilor aplicabile in cazul clientilor mici si clientilor mari. Beneficii La finalul programului vei: [arrow_list] cunoaste principalele elemente legate de comportamentul cumparatorului de…
Read more

Tehnici de negociere in asigurari

Cui se adreseaza Cursul se adreseaza vanzatorilor de asigurari din cadrul companiilor de asigurari si brokeraj care doresc sa-si insuseasca si sa exerseze cele mai eficiente tehnici si instrumente de negociere a asigurarilor aplicabile in cazul clientilor mici si clientilor mari. Beneficii La finalul programului vei: [arrow_list] cunoaste principalele elemente ale negocierii stii cum sa…
Read more

Tehnici de comunicare telefonica

Telefonul este, de obicei, punctul initial de contact in cadrul unei companii de asigurari/pensii private si este modul in care sunt obtinute primele impresii. Acest curs va oferi participantilor tehnicile necesare pentru a consolida si imbunatatii imaginea proprie si a organizatiei prin prisma comunicarii la telefon. Cui se adreseaza Cursul se adreseaza persoanelor care lucreaza…
Read more