Tehnici de comunicare telefonica

Telefonul este, de obicei, punctul initial de contact in cadrul unei companii de asigurari/pensii private si este modul in care sunt obtinute primele impresii. Acest curs va oferi participantilor tehnicile necesare pentru a consolida si imbunatatii imaginea proprie si a organizatiei prin prisma comunicarii la telefon.

Cui se adreseaza

Cursul se adreseaza persoanelor care lucreaza in call-center in cadrul companiilor de asigurari si pensii private care doresc sa-si dezvolte competentele de comunicare telefonica. In egala masura, de acest curs pot beneficia si persoanele care lucreaza in secretariat sau receptiile din companiile de asigurari si pensii private.

Beneficii

La finalul programului vei:

  • stii care sunt elementele de comunicare verbala si paraverbala care au impact asupra interlocutorului
  • avea o capacitate mai mare de a gestiona situatiile dificile in care sunt de obicei pusi cei care raspund la telefon;
  • exersa tehnici de ascultare, de luare a notitelor si fraze de impact provenite din cele mai bune practici din call-center
  • fi capabil sa rezolvi o mare varietate de plangeri ale clientilor

Continut

  • Introducere in comunicare
  • Comunicarea verbala si paraverbala
  • Ascultarea si luarea notitelor
  • Rezolvarea situatiilor dificile

Detalii

Durata cursului: 1 zi

Participanti: 10-15

Mentiuni speciale

Programul este conceput ca o abordare experientiala bazata pe foarte multe exemple si simulari construite dupa o perioada de observare de catre traineri si consultanti a participantilor in timpul activitatii de zi cu zi.