Tehnici de comunicare manageri-angajati

"Cine oare nu cunoaste sentimentul difuz ca nu comunica bine cu ceilalti?"

Oare am invatat cum sa comunicam sau cum sa nu comunicam? Chiar si persoanele apropiate care ne iubesc ne-au ajutat "sa nu comunicam" pentru ca, din dorinta de a ne proteja, crezand ca ne inteleg, vorbeau in locul nostru. Prin comunicare noi intelegem sa ne exprimam, in speranta ca vom fi ascultati! Dar oare este suficient?

Cui se adreseaza

Cursul se adreseaza managerilor care doresc sa-si dezvolte abilitatile de comunicare cu angajatii si colaboratorii.

Beneficii

La finalul programului vei:

  • stii sa comunici asertiv cu angajatii;
  • putea sa oferi feedback angajatilor;
  • cunoaste elementele de analiza tranzactionala care te vor ajuta sa comunici intr-un mod eficient
  • fii capabil sa folosesti elementele de comunicare persuasiva necesare obtinerii acordului angajatilor in ceea ce priveste realizarea sarcinilor de lucru
  • stii care este stilul tau personal de comunicare si cum sa adaptezi comunicarea la stilul de comunicare al angajatilor

Continut

  • Componentele de baza ale comunicarii;
  • Comunicarea verbala si nonverbala;
  • Ascultarea activa;
  • Stiluri de comunicare;
  • Aplicatii din analiza tranzactionala.

Detalii

Durata cursului: 1 si 1/2 zile

Participanti: 10-15

Mentiuni speciale

Programul contine aplicatii practice bazate pe analiza tranzactionala, o teorie a personalitatii recunoscute care pune la dispozitie un sistem structurat al comunicarii interumane. Exemplele practice adaptate specificului muncii in asigurari adauga valoare, acest curs fiind unul dintre cele mai solicitate de catre companiile de asigurari, brokeraj si pensii private.