Credite de Formare Profesională

Formular inscriere

Nume (necesar)

Email (necesar)

Telefon (necesar)

Compania

Cod RAF (necesar)

Cursurile e-learning sunt aprobate de ISF in urma cererii de alocare credite pentru programul de pregatire profesionala continua.

ISF emite adeverinta de validare si alocare a creditelor candidatilor care acumuleaza, pana la termenul limita de conformare, minimum 20 de credite anuale de formare profesionala continua (creditele acumulate dupa acest termen nu sunt luate in considerare si nu sunt transferabile).

Pentru aprobarea cererii de credite aflati mai multe detalii AICI.

Cui se adreseaza acest curs?

Tuturor persoanelor inregistrate, conform legii, in Registrul intermediarilor in asigurari si/sau reasigurari la data intrarii in vigoare a Normelor privind pregatirea profesionala.

Certificare credite

Sustinerea examenului de pregatire profesionala continua nu este conditionata de acumularea celor 20 de credite aferente anului calendaristic in care se sustine examenul.

ISF transmite note de informare catre A.S.F. privind distribuitorii care nu isi indeplinesc conditiile cumulative de pregatire profesionala continua.

Pentru acuratetea informatiilor disponibile in contul candidatului, se recomanda ca fiecare candidat/furnizor/angajator sa transmita cererea de validare si inregistrare a creditelor dupa finalizarea fiecarei forme de pregatire profesionala continua.

Investitia*

155 lei (pretul include TVA)

135 lei (pretul include TVA)

*Pentru inscrierea grupurilor mari contactati-ne pentru o oferta personalizata.

Nota: Investitia nu include taxa ISF pentru validarea si inregistrarea creditelor pentru pregatirea profesionala continua. Pentru detalii privind taxa de validare accesati site-ul ISF

Care sunt beneficiile cursurilor de credite?

  • Cursantii au posibilitatea de a-si dezvolta anual competente si abilitati necesare activitatii de asigurare
  • Cunoasterea noilor aspecte caracteristice legislatiei in vigoare
  • Dezvoltarea continua a tehnicilor si abilitatilor caracteristice procesului de asigurare
  • Gestionarea eficienta a relatiilor cu clientii
  • Posibilitatea de a se implica activ in procesul de invatare, luand decizii si observand efectele actiunilor lor
  • Analizarea exemplelor practice situationale si identificarea solutiilor corecte la problemele date
  • Generarea unor solutii in concordanta cu reglementarile legale si argumentarea acestora