Managementul timpului

Un manager ar trebui sa fie extrem de ingrijorat in momentul in care oamenii sai stau in mod constant peste program. Este un semn al ineficientei, al unei comunicari deficitare si al unei slabe gestionari a timpului. Ar trebui sa fie un mare semn de intrebare si de neliniste, nu unul de satisfactie, asa cum am vazut, din pacate, in foarte multe situatii.

Cui se adreseaza

Cursul se adreseaza managerilor si angajatilor care doresc sa-si dezvolte abilitatile de organizare a timpului.

Beneficii

La finalul programului vei:

  • stii sa stabilesti prioritatile legate de agenda de lucru;
  • putea sa gasesti solutii la probleme cum ar fi durata prea mare a executarii sarcinilor, neplanificarea activitatilor, intreruperi sau rezolvarea problemelor altora;
  • stii care sunt preocuparile legate de timp si conduitele cronofage in functie de stilul tau propriu de management al timpului;
  • fii capabil sa eviti comportamentele contra-productive legate de organizarea timpului in functie de stilul propriu de management al timpului.

Continut

  • Componentele de baza ale managementului timpului – rutina, importanta, urgenta;
  • Metode de prioritizare a sarcinilor de lucru;
  • Conduite cronofage;
  • Managementul muncii de birou;
  • Stilul personal de management al timpului;

Detalii

Durata cursului: 1 zi

Participanti: 10-15

Mentiuni speciale

Programul contine aplicatii practice bazate pe metoda de analiza comportamentala LIFO®. Premisa de la care plecam in construirea si livrarea acestui curs este ca managerii sunt de regula instruiti sa gaseasca solutiile cele mai practice, dar oamenii au abordari diferite privind organizarea timpului. Este nevoie de o abordare care sa imbine solutiile practice cu ceea ce se potriveste fiecarei persoane! Este exact ceea ce ofera acest curs.