Leadership

Se intampla adesea ca managerii, atunci cand sesizeaza o anumita situatie la unul dintre angajati, sa reactioneze inainte de a analiza situatia si sa aplice un "tratament" pe care l-au mai aplicat altuia, desi situatia era diferita, pentru motivul ca atunci a functionat. Si apoi se intreaba de ce al doilea angajat nu reactioneaza la fel de bine la aceeasi abordare ca si primul.
Acest curs va ofera o conceptie practica moderna asupra conducerii oamenilor, o conceptie potrivit careia managerul se "misca" intre stilul autoritar bazat pe control si cel democratic bazat pe influentare, in functie de situatia bine diagnosticata, abordand o gama de comportamente manageriale cu flexibilitate.

Cui se adreseaza

Middle-managerilor si top-managerilor care doresc sa-si dezvolte rolul de lider in companiile din industria asigurarilor si pensiilor private.

Beneficii

La finalul programului vei:

  • cunoaste comportamentele specifice liderilor
  • stii sa identifici stadiul de dezvoltare al indivizilor din echipa coordonata;
  • putea sa utilizezi stilul de conducere adaptat stadiului de dezvoltare al membrilor echipei si situatiei;
  • cunoaste si exersa metode de influentare;
  • cunoaste si exersa metode de motivare non-financiara a angajatilor/colaboratorilor

Continut

  • Diferentele intre management si leadership
  • Rolul liderului
  • Diagnosticarea nivelului de dezvoltare al membrilor echipei
  • Stiluri de leadership
  • Adaptarea stilului de leadership la nivelul de dezvoltare al membrilor echipei
  • Exersarea abilitatilor de leadership situational

Detalii

Durata cursului: 2 zile

Participanti: 10-15

Mentiuni speciale

Cursul se va personaliza in functie de caracteristicile organizatiilor si pozitiile participantilor in cadrul acestora. Poate face parte dintr-un program mai larg in care participantii au ocazia sa treaca printr-o secventa experientiala de leadership inainte de a participa la acest curs.