Dezvoltarea portofoliului de clienti

"Dezvolta un mindset care pune intotdeauna clientul pe primul loc, un set de abilitati care te fac mai bun decat cel mai bun, si o unealta care te face mai rapid decat ceilalti."

Gerhard Gschwandtner

Cui se adreseaza

Cursul se adreseaza consultantilor de vanzari care doresc sa isi dezvolte abilitatile necesare unui management eficient al portofoliului existent de clienti.

Beneficii

La finalul programului vei:

  • cunoaste modalitatile de analiza a portfoliului de clienti persoane fizice si persoane juridice in vederea identificarii oportunitatilor de vanzare;
  • sti cum sa abordezi telefonic si fata-in-fata clientii din portofoliu in vederea efectuarii de cross-selling si up-selling;
  • putea sa-ti construiesti un plan de dezvoltare a portfoliului de clienti in urmatoarea perioada in corelatie cu obiectivele de vanzare proprii si ale companiei.

Continut

  • Cross-selling (exemple, indicatori de masurare, metode si instrumente de lucru)
  • Up-selling (metode si instrumente de lucru, ghid de abordare telefonica a clientilor existenti, ghid discutie after-sale)
  • Studiu de caz – Portofoliul meu
  • Plan de dezvoltare portofoliu

Mentiuni speciale

Work-shop-ul se desfasoara in doua etape:

  • Prima zi: work-shop dedicat managementului portofoliului persoanelor fizice
  • Ziua a doua: work-shop dedicate managementului portofoliului persoanelor juridice

Participantii pot participa la programul complet sau doar la una din cele doua sesiuni.

Programul se poate personaliza si in functie de caracteristicile organizatiilor si pozitiile participantilor in cadrul acestora. Pentru oferte personalizate, va rugam sa ne transmiteti un e-mail pe adresa alexandra.panait@profiduciaria.ro

Detalii

Perioada: 2 zile

Durata:

2:30 ore / workshop

5 ore / program complet

Interval: 17.30 – 20.00

Participanti: 8 – 12

Investitie:

135 lei / workshop

200 lei / program complet