Customer Care

Foarte multe din companiile din industria de asigurari si pensii private considera ca doar "a satisface clientul" nu este suficient, deoarece ele se tem ca un client satisfacut isi poate oricand schimba furnizorul preferat. Ele doresc ca, clientul sa fie "foarte satisfacut" sau "incantat" deoarece studiile au demonstrat ca acesti clienti repeta cumpararea sau recomanda firma de mult mai multe ori decat o fac clientii doar "satisfacuti".

Cui se adreseaza

Cursul se adreseaza managerilor si vanzatorilor din companiile din industria de asigurari si pensii private care doresc sa-si insuseasca si sa exerseze cele mai eficiente metode de gestionare a portofoliului de clienti.

Beneficii

La finalul programului vei:

  • cunoaste principiile gestionarii clientilor din portofoliul companiei
  • stii cum sa relationezi cu clientii in functie de segmentul din care fac parte
  • exersa folosirea celor mai bune instrumente de management ale portofoliului
  • stii sa eviti principalele erori in managementul de portofoliu
  • putea sa gestionezi cele mai dificile situatii post-vanzare

Continut

  • Principiile customer care
  • Procesul de management al relatiei cu clientul
  • Tehnici si instrumente de management al portofoliului
  • Gestionarea situatiilor dificile in relatia cu clientii

Detalii

Durata cursului: 1 zi

Participanti: 10-15

Mentiuni speciale

Programul poate fi adaptat in functie de tipul organizatiei si al participantilor. Contine secvente de film didactic care cresc impactul invatarii celor mai moderne metode de loializare a clientilor din portofoliul companiilor de asigurari, brokeraj, pensii private, etc.