Comunicarea scrisa in afaceri

Succesul unui manager in asigurari este strans legat si de capacitatea de a comunica idei si mesaje in mod eficient si succint. Un mail bine formulat prin care soliciti ceva de la un client sau de la colegii din companie, un raspuns abil la o solicitare a unui client, un raport bine comentat pot sa faca diferenta intre un manager exceptional si unul mediocru.

Cui se adreseaza

Cursul se adreseaza tuturor celor care doresc sa-si dezvolte abilitatile necesare de a comunica idei in scris intr-o maniera clara, concisa si eficienta.

Beneficii

La finalul programului vei:

  • cunoaste care este structura principalelor tipuri de mesaje scrise: de informare, de rezolvare a unei probleme, de convingere si de formulare a unei propuneri in interiorul companiei
  • stii cum sa cresti impactul mesajelor tale scrise prin modalitati testate in practica de utilizare a cuvintelor, paragrafelor, asezarii in pagina si a tonului mesajelor
  • exersa folosirea celor mai bune metode de "vanzare" a mesajelor
  • cum sa formulezi o scrisoare, un raport sau un mail astfel incat sa ai impact mare asupra cititorului
  • stii sa eviti principalele erori in scrierea rapoartelor

Continut

  • Analiza cititorului
  • Limbaj si stil in comunicarea scrisa
  • Scrisori de afaceri
  • Rapoarte interne
  • Comunicarea prin e-mail

Detalii

Durata cursului: 1 zi

Participanti: 10-15

Mentiuni speciale

Programul poate fi adaptat in functie de tipul organizatiei si al participantilor. Contine exemple de mesaje scrise folosite in cadrul companiilor de asigurari si pensii private care cresc impactul invatarii